Politica de retur

Politica de returnare

Aveţi întotdeauna la dispoziţie 14 de zile calendaristice pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră. PRIMAMAG garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice lucrătoare de la primirea produsului".

Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate ÎN STAREA ÎN CARE AU FOST PRIMITE, înapoi la firma PRIMAMAG , pe propria cheltuială, împreună cu Formularul de Retur completat. Produsele vor fi expediate în forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate. În cazul în care produsele care ajung la noi prezintă zgârieturi, folii de protecție lipsă, sigilii rupte, ne rezervăm dreptul să refuzăm restituirea sumelor.

Recomandam sa nu trimiteti produsele prin posta sau alt serviciu care nu face livrarea la adresa mentionata. Daca livrarea nu se face la adresa noi nu putem intra in posesia produselor.

Atenție! Foliile de protecție pentru telefoane, tablete pot fi returnate doar dacă n-au fost folosite sau se încadrează în condițiile de Garanție de mai sus.

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs sau cu plata transportului la noi sau care nu ajung la adresa str. Gheorghe Patrascu, nr. 12, Selimbar, Jud. Sibiu

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur, telefonic, pe e-mail sau pe completand formularul de retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită în maximum 14 de zile calendaristice de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul în care nu primim această informaţie, banii vă vor fi returnaţi în 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate. Formularul de retur este un model și nu este obligatoriu, dar ne ajută să procesăm mai repede retururile.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj sau accesorii lipsă, produsul este deteriorat, ambalajul desfăcut), ne rezervam dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul inițial. Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs.

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar. Noua marfă comandată va fi expediată cu plata ramburs.

Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită. ( Text extras integral din site-ul Uniunii Europene).

Această politică de returnare este valabilă pentru produsele achiziționate prin intermediul magazinului online PRIMAMAG.

Rambursul banilor sau schimbul se realizează în termen de 14 zile de la receptarea produsului în depozitul central sau trimiterea dovezii expedierii coletului pe adresa noastră de e-mail.

Costurile de transport sunt suportate întotdeauna de expeditor. Nu acceptăm coletele cu ramburs.

La retragerea din contract în care a fost folosit un bonus, un cod de reducere sau un cod promoțional, aceste fonduri sunt considerate reduceri și nu sunt rambursate utilizatorului. Se rambursează doar suma plătită.

Pentru toate întrebările suplimentare sunați-ne la 0747553631 sau scrieți-ne la primamagexpress@gmail.com

RECLAMAȚIE

Dacă produsul dumneavoastră este defect sau s-a deteriorat în timpul transportului, anunțați-ne cât mai curând posibil. Ne cerem scuze pentru inconvenient. Vom trata reclamația dumneavoastră cu prioritate. Trimiteți următoarele la primamagexpress@gmail.com:

- o fotografie/video a produsului, care arată clar deteriorarea împreună cu descrierea problemei
- numărul comenzii.
În subiectul e-mailului, scrieți - SCHIMB PRODUS și numele produsului.